2014. június 20., péntek

Nobody's perfect 2.6

-Matt komolyan mondom! Jutalom járna nekem!
-Mégis miért?
-Mert egy teljes hónapja együtt élek Katherinnel? Kész rémálom!!!
-Ugyan már! Hazajöttél igen nehéz volt, de már észre sem veszed...Na gyere, menjünk fizetni.-mondta és elkezdte a bevásárlókocsit a pénztárhoz tolni. Lassan baktattam utána, mikor megakadt a szemem valamin.
-Hééé Matt váááááráj!-suttogtam hangosan, mire nevetni kezdett.
-Mi bajod?-lépett visszahozzám.
-Nézd! Katherine!
-És akkor mi van?
-A terhességi teszteket nézegeti....-néztem Mattre értetlenül, hogy nem vette észre...Eltátotta a száját és ijedten rám nézett.
-Ugye nem?
-Siessünk haza, beszélnünk kell Zackyvel!-löktem egyet Matten, és amilyen gyorsan csak tudtunk minden feldobáltunk a pénztárhoz majd a csomagokkal futottunk ki Matt kocsijához. MIre hazaértünk már nem érdekeltek a cuccok siettünk be.
-ZAAAAAAAAACKYYYYY!-ordítottam ahogy bejutottunk.
-Mi van?-jött mosolyogva.-Mit kapok?-nézett ránk, és ahogy közelebb lépett fejbe vágtam-Aúúúú!-nézett rám morcosan.
-TE NORMÁLIS VAGY?-ordítottam vele, de ő csak Mattre nézett kérdően.
-Láttuk Katherine-t a boltban.-mondta Matt és egy kis szünet után ki bökte a lényeget is.-Terhességi teszteket nézett.
-Mi van?-akadt ki Zacky.-Az nem lehet!
-Pedig így van! Hogy csinálhattad fel?
-Biztos hogy nem! Épp szakítani készülök vele, nem lehet terhes....
-Csőőő! Mi a helyzet?-jött le Brian az emeletről.
-Zacky felcsinálta Katherint.-sóhajtottam, Brian megvonta a vállát és csak bámult maga elé.
-Na jó, ez biztos csak vicc, ha haza jön...-kellett csak mondania az emlegetett ribanc már az ajtóban állt.
-Sziasztok!-köszönt mosolyogva, szívem szerint már jól képen is töröltem volna. Brian talán látta is a kezemben, hogy mire gondolok, mert hátulról hirtelen felkapott.
-Tegyél le! Mit műűűvelsz?
-Matt akkor megyünk már? Le fogjuk késni a filmet!-cipelt ki a házból és csak miután Matt is kijött és becsukta az ajtót tett le.
-Idióta!-boxoltam a vállába ahogy letett, de ő csak mosolyogva kacsintott rám.-Ne nézz így rám!-mutattam felé.-Nem szeretlek!-fordultam el tőle és a házat néztem.
-Na akkor menjünk valahova, mert ez így kínos lesz!-ült be Matt a kocsiba, hát beültünk mi is, de nem tudtuk eldönteni hova menjünk.
-Hééééé!-ugrott be egyszercsak Jimmy a kocsiba.-Hova megyünk?
-Nem tudjuk!.-fintorodtam el, a hátsó ülésen, most már Jimmy mellett.
-Akkor menjünk vegyünk piát, és menjünk le a partra.
-Fürödjünk!-pacsiztak Briannel, aki aztán megint csak rám nézett vigyorogva.
-Hagyj békén!-mordultam rá.
-Mi van baj van a szerelmi paradicsomban?-kérdezte Jimmy.
-Pff.. szerelmi paradicsom! Kizárt hogy Brian és köztem legyen valami.-morogtam tovább, Brian meg szipogva  aszívére tette a kezét.
-Most nagyon megbántottál. Ennyit jelentett neked...
-Jaj fejezd már be! Matt induljunk kérlek, hogy elhallgasson.-kértem mire mind csak nevetni kezdtek. Már negyed órája kocsikáztunk mire visszaértünk a bolthoz, ahol Jimmy és Brian berohantak piát venni.
-Ne legyél már ilyen mérges!
-De! Vagy talán ez normális?
-Nem a mi dolgunk! Megoldják ők ketten!Brianre se haragudj, igaza volt.
-Jaj ne kezd te is! Úgy bántok velem  mint egy dedóssal.
-Nem igaz, csak ismerünk, ha nem hozott volna ki, még megvered.
-Meg is vertem volna...
-Igen, de nem szabad! Nyugi!-csitított de túl sokra nem ment. Jimmy és Brian két nagy zacskóval jöttek ki a boltból és miután beszálltak, Jimmy egy plüss virágot, Brian egy doboz csokit, Matt meg egy kezébe nyomott üveg vodkát tartott felém. Nagy, könyörgő boci szemekkel néztek rám, így nem bírtam ki elmosolyodtam.
-Na végre, akkor már jó lesz a buli!-vigyorodott el Brian.
-Mondtam, hogy ez bejön nála!-karolt át Jimmy elégedett képpel.
-Jó tök jó, kiismertetek, de akkor most már menjünk inni, mert megint mérges leszek.-mondtam, de már indultunk is. A parton leültünk a homokba, bekevertük a vodkát és inni kezdtünk.
-Fiúúúúúúk. Én azt mondom, hogy nagyon meleg van!-nyögtem miközben próbáltam felkelni.
-Liz óvatosan!-tartotta a kezét Matt, mintha félne hogy elesem, bár annyira részeg még nem voltam.
-Jól vagyok! De fürdeni szeretnék!-mondtam és Brianre néztem.-De ha most bemersz dobni, biztos hogy megverlek!-nevetni kezdett és felemelte a kezeit. Levettem a felsőmet és a nadrágomat és bugyi melltartóba elindultam a víz felé.
-Na mi van, jöttök?-kérdeztem mire feltápászkodtak és elkezdték ledobálni a ruháikat. Én háttal a víznek sétáltam befelé, már térdig a vízben álltam mire elindulak. Futni kezdtem be mikor egy részeg srác elkapott.
-Annyira szép vagy!-mondta miközben magához ölelt...
-Eressz el!-toltam el magamtól.
-Na gyere ne kéresd magad!-rántott magával a vízbe.Felvisítottam, a srácok meg már ott is voltak körülöttünk.
-Hagyj már békén!-vertem orrba a srácot, de még mindig fogta a kezem ahogy felálltam.
-Halliottad, ereszd el!-lépett elé Matt.
-Mert különben mi lesz?-kérdezte és vigyorogva meredt rám.Brian hirtelen arcon térdelte, a srác hanyatt dőlt így elengedett engem is.
-Jesszusom, srácok bedurvultatok!-néztem rájuk ahogy sétáltunk beljebb.
-Melletted? Kénytelenek, gáz lenne, ha egy lány keményebb lenne mint a két "rosszfiú".-grimaszolt Jimmy, ezzel ki is vívott magának egy kis bírkózást a vízben.
Már ment le a nap, mikor a srácok átázott boxerekben én vizes bugyiba melltartóba ültem be Matt kocsijába.
-Basszus nagyon fázom!-vacogtam mire Brian széttárta a kezeit.-Mit akarsz?
-Gyere bújj ide!
-Dehogyis, durva lenne.-ráztam meg a fejem.
-Liz mind megtanultuk ha nincs más mikor fázol legjobban egy másik ember melegíthet fel.-kacsintott Jimmy hátrafordulva.
-Gyere, ígérem nem nyúlok sehova, nem csinálok semmit, nem nézek semmit.-mondta így beadtam a derekam és jól esett. Vacogtam de Brian jó meleg volt még így vizesen is.
-Kíváncsi vagyok, hogy mire megyünk haza.-mondtam, mire mind felnevettek.-Most mi van?
-Figyelj Katherine tudja , hogy irányítsa, így nyilván semmi újdonságra nem megyünk haza.
-Ha bele döglök is de eltüntetem Katherinet ebből a házból.
-Jaj ne! Lizzy!-jöttek a reakciók.-Hagyd!
Mire megérkeztünk az egész ház sötét volt. Ahogy bementünk se volt semmi hang, vagy elmentek, vagy alszanak vagy kitudja. Fel slattyogtam a szobámba még a lámpát se kapcsoltam fel, ledobtam a fehérneműmet, felkaptam egy pizsamát és bebújtam az ágyamba.Ahogy bebújtam a takaróm alá, hirtelen egy hideg lábat éreztem meg.
-Mi a...?-próbáltam kivenni a sötétből hogy mi van. A kezeimmel tapogatóztam mire egy arcra tenyereltem, nem kellett sokat tapintgatni hamar rájöttem, hogy Zacky az.
-Lizzy? Miért nyomkodtad meg a fejem?
-Bocsi, nem tudtam hogy itt vagy! De miért is vagy itt?
-Katherine terhes... Vagy legalábbis azt mondja. Nem tudom mit tegyek és gondoltam te tudsz valami tanácsot adni.-motyogott.
-Hülye picsa!-mordultam fel.
-Ne Lizzy, segíts! Mit tegyek?
-Ha megy orvoshoz kísérd el! Mindenképpen....
-Lizzy én nem akarom ezt.
-Tudom, én se akarnám egy életen át elviselni...-fintorodtam el még a hidegi s kirázott a gondolattól.-Ne izgulj, jó? Én melletted vagyok és akármi is lesz én segítek. Együtt kitalálunk valamit.
-Köszönöm!
-Nem kell, barátok vagyunk, ez a dolgom!
-Maradhatok ?
-Persze, nagy ez az ágy elférünk!-mondtam de azzal szinte már el is aludtam.

1 megjegyzés :

  1. te jóég!! Brian annyira rohadtul aranyos!!!:DDD annyira kíváncsi vagyok, hogy hogyan folytatódik a kettőjük "kapcsolata. ^^ Na meg arra is, hogy Katherine tényleg terhes e vagy csak kamuzik! Csak így tovább nagyon várom a kövit!:))

    VálaszTörlés