2014. február 23., vasárnap

Life is just a game 40.

Skye:

-Anyu, anyu ébredj!
-Ébren vagyok kicsim!-nyöszörögtem az ágyamon ugráló már réges rég pörgő Alecknek.-Mi a baj?
-Semmi, de kelj fel!
-Jól van mindjárt!-mondtam és felültem. Borzasztóan fájt a fejem és hányingerem lett, gondolom a tegnapi borozgatástól Walkerrel.-Éhes vagy?
-Neeeem! De elmegyünk apához?
-Nem kicsim, most apu pihen.-mondtam és kikászálódtam az ágyból és elindultam a fürdőbe, mikor csöngettek. Gyorsan megfordultam és az ajtó felé vettem az irányt.
-Szia!
-Matt? Jézusom, hogy kerülsz ide? Jól vagy?-estem pánikba mikor megláttam az ajtóban állni.
-Elsétáltam.
-Egyedül? És Val?
-Még alszik gondolom, nem tudom, különszobában alszunk. Bemehetek?-kérdezte aztán.
-Persze gyere, ülj le, kérsz valamit?
-Nem csak szeretnék..
-Apaaaaaaaaaaaa!
-Aleck óvatosan, jó apa még mindig sérült, tudod.-mondtam és kimentem a fürdőbe. A wc fölé görnyedtem és két pillanat múlva már jobban is lettem, ahogy minden ami még a gyomromban volt a wcben végezte. Gyorsan fogat mostam és visszamentem Matthez.
-Jól vagy? Mi volt ez?
-Semmi...-vontam meg a vállam.
-Hallottam hogy hánytál, beteg vagy?
-Nem, tegnap ittam kicsit Walkerrel megfeküdte a gyomrom...-mondtam és leültem Matt mellé a kanapéra.-Miért jöttél ide?
-Szerettem volna hogy tudd, hogy Valaryvel külön szobában vagyunk, és bár nem válunk per pillanat nem vagyunk egypár.
-Házasok vagytok, szóval egypár vagytok.
-Skye én most nem válhatok el, szüksége van most rám.
-Nem is kértem, de köztünk semmi nem lesz így, nem leszek én az érzéketlen ribanc aki tönkre tett mindent, már ha eddig nem ez vagyok.-fintorodtam el és újra felfordult a gyomrom is.
-Biztos jól vagy, elsápadtál?
-Igen, csak a tegnap. Rácsörgök Valaryre hogy itt vagy.
-Ne, kérlek, szeretnék még maradni, úgy megszoktam itt veletek.-bólintottam, Aleck meg már ki is hozta a játékokat, hogy játsszon az apjával.

Heidi:

-Brian kész vagy már? Elfogunk késni, az interjúról.
-Nyugi megvárnak minket is...-morogta és lassan végre megjelent a lépcsőn.
-Na jó itt a kulcs nyomás!-dobtam neki oda a sluszkulcsot és kimentünk a kocsihoz és elindultunk végre. A turné óta az első közös interjú a fiúkkal, és velünk. Brian már egy hete a házban tartott, még az anyjáékhoz se mentünk át, mondván még nászutunk sem volt. Egy háromnegyed óra múlva végre megérkeztünk a többiek már lent vártak a kapuban.
-Mi tartott eddig ?-nézett ránk egyből Matt, majd pár perc múlva már a fotelekben találtuk magunkat, Matt Zacky Jimmy, Johnny Brian Skye és én.
-Kezdhetjük az inetrjút?-jött be egy fejhallgatós, mappás nő, bólintottunk  mire kiment és bejött két nő, akik leültek velünk szemben.

-Előszöris hadd gartuláljunk nektek, hogy ilyen nagyszerű turnén vagytok túl, illetve hogy kijött a lányok első klippje, és lemeze is, de ahogy látom más téren is sikeres volt ez a pár hónap.-kezdett bele a vörös hajú nő, és a mondat végén rám és Synre pillantott.
-Egy pár letettek?-kérdezte, mivel mi magunktól egy szót nem szóltunk.
-A feleségem!-vigyorodott el Brian és kacsintott mire a nő csak felnevetett, úgy tűnt nem vette túl komolyan.
-Fiúk hogy emlékeztek vissza milyen volt a lányokkal együtt lakni, buszozni és koncertezni.
-Mivel régről ismerjük egymást nagyon jó volt, jól kijöttünk és sok mindent bepótolhattunk.-mondta Zacky és ránk nézett.
-Igen jó volt újra a fiúkkal együtt zenélni, és szerencsére újra olyan lett a kapcsolatunk mint régen, hanem erősebb, igazi család lettünk.-tettem hozzá mire a két nő sejtelmesen összenézett.
-Mint régen? Skye és Matt ez rátok is igaz? Ugye azt már tudjuk, hogy ti régen egy pár voltatok, de Matt házas, Skye neked meg van egy kisfiad.
-Nem jöttünk össze ha erre célozgatsz, barátok vagyunk, ami volt az már jó régen volt.-mondta Skye és ahogy figyeltem most tűnt csak fel milyen karikások lettek a szemei és elég sápadt, sőt mintha fogyott is volna. Basszus milyen testvér vagyok észre sem vettem.
-Matt te mit gondolsz?
-Ugyanezt, régen volt már, én megházasodtam, de ez nem változtat azon hogy milyen kötelék van Skye és köztem, hiszen van egy fiúnk.-mosolyodott el, mi mindannyian viszont elképedtünk.
-Hogy micsoda? Te vagy a gyerek apja? Skye neked Mattől van gyereked?-kérdezősködtek egyből a kis piócák, Skye gyilkos szemekkel nézett Mattre, Matt a fejét fogta.
-A fiú, mivel még gyerek és mind szeretnék ha normális kisgyerekként nőhetne fel, tabu téma!-morogta Zacky és komoly képpel bámult a két nőre, akik elvigyorodtak és kérdezősködtek tovább szinte végig a magánügyeinkről, alig alig a zenénkről...
-Menjünk kajáljunk együtt valahol.-vetette fel Matt mosolyogva még bicegve a kis mankójával.Már egy hete hogy elköltötözz Skyetól, azóta nem is tudom hogy mi lett velük...
-Nekem el kell mennem Aleckért, szóval megyek haza, de nektek jó bulit, hacsak nem akartok hozzám jönni.-ajánlotta fel burkoltan Skye mire mindenki újra kocsiba pattant, meglepetésemre Mattet Skye fuvarozta. Előbb értünk oda Skyehoz mint a többiek, vagy mint maga Skye de fogtam magam és beengedtem magunkat. Körbenéztem és láttam az ajtó mellet jó pár borosüveget, ami megrémisztett.
-Jesszusom, Skye bepiált...
-Ennyit? Itt kellett volna lennem vele, most hogy Matt itt hagyta.-ahogy nézegettem az üvegeket pont nyílt az ajtó és betoppant Skye Matt és Aleck.
-Te mit csinálsz?-nézett rémülten Skye.
-Csak meglepődtem a sok üvegen.
-Ne aggódj nem egyedül ittam. Walker is segített.
-Mennyit iszol, hogy ilyen szarul nézel ki?
-Nem vagyok alkoholista ha arra célzol, csak összeszedtem valamit  és nem bírok enni, fáj a gyomrom és mindent kihányok.
-Menj orvoshoz!-förmedtem rá, de már kint is volt a konyhában, és inkább már hozzám se szólt, pedig látom rajta hogy valami nincs rendben.

2 megjegyzés :

  1. Szegény Skye, biztos a Mattel való kapcsolata miatt beteg...:( remélem azért még jóra fordul köztük a dolog éééés..... :D amugy nagyon jó lett! mint mindig!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, igen Lassan átnevezhetném Skye krónikáinak, mivel a következő pár részben nagyon sok minden fog kiderülni róla, és az is miért így kezeli le a dolgokat...
      Ha minden jól megy ma jön a folytatás:)

      Törlés