2013. július 6., szombat

41.rész

Zacky karjaiban Taylorral kifelé tartott a konyhából de a nappaliban Jimmy kis híjján leégette Zacky haját, aki ijedtségében elengedte Taylort.
-Te barom állat!-meredt Zacky még mindig kikerekedett szemekkel, amin a többiek csak röhögtek. -Add ide azt a dezodort!-nyújtotta a kezét, de Jimmy újra meggyújtotta az öngyújtót és fenyegetően nézett Zackyre. Aztán ordítva elindult a már égő dezodorral a másik irányba, Zacky meg csak fejét dörzsölve nézte.
-Zacky?-nyöszörgött Taylor a padlón, mikor felébredt.
-Ú, Taylor, jól vagy?
-Nem! Fáj a seggem!- nevette el magát.
-O, hát.... elestél!-dörzsölgette a tarkóját a fiú, Taylor viszont nem értette miről van szó. -Gyere segítek!-húzta fel a földről a lányt.
-Van még?-kérdezte Taylor sunyin mosolyogva.
-Micsoda?-kérdezte Zacky de ahogy leesett neki miről van szó, elnevette magát. -Nincs!
-Jaj ne már! Ha kell megkeresem!-tördelte az ujjait a lány, de Zacky már meg is adta magát és elővett még egy cigit. Taylor egyből meggyújtotta, aztán felbukkant Allie.
-Sziaaaaaaaaaasztok! Nem láttatok erre felé egy jó pasit?-kérdezte, közben végig Mattel a nyomában aki nem volt hajlandó tágítani mellőle, nehogy hülyeséget csináljon.
-Ott áll mögötted!-biccentett fejével Zacky, de Allie tudomást sem vett róla. Taylor el kapta a csuklóját és elindult vele a fürdőbe! Miután becsukta maguk mögött az ajtót, felült egy szekrényre és beleszívott a cigibe.
-Na mesélj mi volt?

Allie elkezdte sminkelni magát és közben ahogy tudta szídta Mattet, amin Taylor csak egyre jobban nevetett, ahogy szívta a füves cigit.

-Héééé srácok! Nagyon nagyo nagy...-jelent meg Charlie is Matt és Zacky mellett.- Elfelejtettem, hogy mit akartam!-mosolyodott el, ami szép lassan nevetéssé fokozódott.
-Hé, jól vagy? Mivel ütötted ennyire ki magad?-kérdezte Zacky miközben átkarolta a lányt és a kanapéhoz kísérte.

-Én,... mi van? Nem tudom...
Leültek a kanapéra, Charlie hátát Zacky oldalának döntötte és felhúzta a lábait úgy kezdtek beszélgetni, tulajdonképpen a semmiről.
-De vajon miért Zacky a neved? Mármint tudod, mi van ha valójában Mark lettél volna? Vagy Hugo.
-Mi vaaaaaan? Szerinted Hugo fejem van?
-Nem... nem tudom... éppen ezt magyarázom, hogy mi van ha tök más az igazi neved.
-De Zacky a nevem.
-De honnan tudod?
-Mert így hívnak!
-És ha én hugonak hívlak?
-Miért neked mi az igazi neved?
-Nem tudom, basszus!-gondolkodott el a lány hirtelen, de így elhallgatott Zacky meg hátra döntötte a fejét nevetve.
 Pár perc múlva visszatért Allie, de Taylor már sehol sem volt. Allie újra bevetette magát a tömegbe és elkezdett pörögni. Ugrált, táncolt, ordított. Aztán Matt megragadta a kezét és magához húzta. Allie minden erejével próbálta ellökni de nem tudta. Matt szorosan fogta de csak anniyra, hogy az ne fájjon a lánynak.
-Allie! Hallgass meg!-súgta a fülébe, hogy az ajka a füléhez ért. -Nem történt akkor semmi, eszembe sem jutott.
-Engedj el!
-Csak ha beszélsz velem!-Allie megadta magát és unottan bólintott. Átmentek a konyhába. Allie felült az asztalra Matt meg megállt az ajtóban. Volt köztük úgy 3 méter és olyan nyomasztó csend, hogy szinte egymásra sem néztek.
-Allie, aznap reggel mikor felkeltem, nagyon megijedtem. Azt hittem csak haza mentél, és aztán majd visszajössz.
-Egyszer sem hívtál!
-Felvetted volna?
-Nem!-szűrte a lány, mire mindketten elmosolyodtak és végre egymásra néztek. Matt lassan lépdelt közelebb, de aztán úgy egy méterre megállt, de már szembe fordult.
-Szeretsz még?-kérdezte Allie és felnézett Mattre, aki halványan elmosolyodott. Kezével kisimított egy tincset Allie arcából, aki aztán meg fogta Matt kezét és az arcához nyomta. Matt közelebb lépett és másik kezét Allie tarkójára rakta és lassan, finomam közelebb húzta magához. Félve csókolta meg a lányt, aki kezeit Matt nyaka köré fonta. Pár pillanat múlva szétrobbantak és zavartan néztek egymásra.
-Ezt nem ...Neked most barátnőd van! Én pedig nem vagyok olyan lány, aki ezt szét túrná!-ugrott le az asztalról Allie és elindult kifelé.
-All, én ha szeretnéd, szakítok vele!
-Matt, szeretlek!-mondta Allie mire Matt arcán széles mosoly jelent meg.-De nem szeretném, hogy szakíts vele, miattam!-mondta és kilépett az ajtón.

-Brian! Briaaaaan! Gyere le!-ordibált Taylor a kertben a tetőn léggitározó Briannek.
-Én Synyster Gates vagyok és egy kibaszott rocksztár leszek!-ordibálta.
-Gyere elkaplak!-tárta szét kezeit Jimmy a gitárosnak de ő észre sem vette.
-Na jó én felmászok!-indult el Taylor és Jimmy felé nézett. -Jimmy jól vagy? Zsugorodik a fejed! Úristen!-a dobos röhögni kezdett és támogatta a lányt, hogy feltudjon menni a tetőre.

2 megjegyzés :

  1. Sziasztok! :)
    Megérkeztem. :)
    Jaj, ez a Zacky-Taylor rész, nagyon vicces volt. Elestél, mintha Zacky-nek semmi köze sem lett volna hozzá. :)
    Nagyon bírom Charlie-t. :) Zacky pedig ahogy segít neki.. Miért érzem úgy, hogy itt még lesz valami? Ilyeneket én szoktam kérdezni (józanul is), hogy miért így hívnak. :) Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen. :)
    Jaj, ne már. Szegény Allie. Végül is, ez az ő döntése volt. Matt szakított volna, ha arra kéri.
    És Brian még mindig a tetőn. :D Kíváncsian várom, hogy Taylor, hogyan szedi le őt onnan. Remélem, nem hagyja, hogy Jimmy elkapja, mert annak nem lenne jó vége.
    Várom a folytatást. :)

    Shadow

    VálaszTörlés
  2. Attyavilág... :DDDD
    Hatalmas rész :"D
    Taylor egész szépen rákapott a fűre, hogy úgy mondjam! :D
    Allie és Matt... Örülök, hogy végre beszéltek, de annak nem, hogy mi lett a vége.
    Syn pedig... Hát, Syn az csak Syn. :DDD Megszokott őrültségek!
    Várom a frisst! :D

    ~foREVer <3

    VálaszTörlés