2013. február 25., hétfő

5.rész



-Nick nem lehetsz ilyen aljas!
-Nem vagyok az!
-Mi? Szerinted nem aljas úgy visszaszerezni a volt barátnődet hogy megzsarolod? Nem aljas azt mondani neki, hogy csak akkor engeded el a bátyját ha újra kezdi veled? Ó és ha már itt tartok hogy is jöttünk össze cica?
-Na jó hallgass! Nem volt szép tény, de elértem amit akartam nem?- vigyorgott a lányra aki a kád szélén ült.
-Hagyd békén Mattet megértetted?
-Taylor, nem tehetem, leszálltam a nővéredről, nem hagyhatom őt is, mit fog gondolni apám?
-Jaj kérlek, lesz*rom mit gondol apád, ők a testvéreim. Apád keressen jobbat.
-Ne beszélj így! Valakit akkor is fel kell adnom neki.
-Miért? Nem te vagy rendőr hanem ő! Hagyd már a hülyeségeidet és ne apádnak akarj megfelelni.
-Taylor utoljára mondom, szemet hunytam Ana drogozása fölött, de azok a srácok többször is loptak. Ráadásul meg is ütött a „bátyád”.- fintorogta a végét ironikusan. Taylor felpattant a kád széléről és idegesen sétálgatni kezdett.
-Tudod mit?
-Úristen te is hallottad Matt?
-A csattanást?-kérdezte elképedve.
-Mi van?- suttogta Jimmy a kérdést.
-Megütötte a húgomat az a szemét!-mondta Ana. –MEGÖLÖM!- ordította és elkezdte rángatni a kilincset.
-Hé, hé! Majd én!-Rángatta most az ajtót Matt.Hiába nem nyílt ki, már épp kicsit meghátrált, hogy a vállával belökje mikor Taylor kinyitotta.
-Sziasztok, mi van?
-Hallottuk ahogy az a szemét megütött, jól vagy?- ölelgette egyből Ana, de a húga csak nevetett.
-Én jól vagyok! Ő már nem!- vigyorgott és kitárta teljesen az ajtót. Meglátták a csap fölött vérző orral görnyedő Nicket.
-Szép volt!- vigyorgott Matt és tartotta a kezét egy pacsira, de Taylor csak elviharzott mellette. - Akkor még mindig utálj! Szuper!
-Nick te szemét, takarodj innen! MOST!- ordított Ana, a Jimmy meg csak magabiztosan állt Ana mögött.-Te mit csinálsz?- nézett meglepetten Ana a dobosra, aki elég közel állt hozzá.
-Csak támogatlak!- vigyorgott, aztán újra szúrós tekintettel vizslatta Nicket.
-A legmocskosabb görény vagy akit életemben láttam!-morogta Ana, miközben elhagyta a fiú a fürdőt és hárman végig nézték amíg elmegy.
-Texas szívesen lennék a helyedben! –beszélt Taylor a kutyájához a garázs sötétjében ülve. –Te nem is emlékszel a testvéreidre és milyen jó is neked! Jaj kiskutyám!-nyomott egy puszit a blöki fejére és csak ült mellette tovább.
-Bejöhetek?-néma csend volt a válasz. –Akkor bejövök.
-Mit akarsz Matt?
-Csak beszélni! Nézd mit hoztam?
-Whisky? Ana küldött mi?-mosolygott végre a lány Mattre, amit a fiú viszonzott is. Lassan leült mellé és odaadta neki az üveget.
-Szóóóval, örülnék ha megmondanád, hogy miért gyötörsz!
-1998 nyár rémlik?
-Hú az balhés volt!- mosolyodott el a fiú, ahogy vissza emlékezett.
-Neked balhés, nekem a legborzalmasabb. Megtalálták nálam a füvet, amit gyávaságból az én kabátomba rejtettél.
-Taylor, nagyon sajnálom!
-Várj ez még semmi. Anyáék már tervezték hogy elküldenek a nagyihoz mikor Anatól jött a telefon hogy lecsukták. És miért? Mert helyetted vállalta a balhét. Elmondta hogy te gyújtottad fel a régi kisboltot. Ki is rúgták a fő suliról a rendőrségi jelentés miatt, tudtad?
-Taylor igazad van!
-Várj!Anyu is tudta hogy te voltál, és rengeteg veszekedett apuval, hogy miért nem mondják meg mindenkinek az igazat. De az én hiszékeny apám, mert jaj az egyetlen unokaöccse milyen jó fej gyerek, inkább hagyta el menni a sorozatos veszekedések közepette a feleségét. Érted már?- Matt lesütött fejjel ült Taylor mellett. –Egyetlen nyár alatt tönkre tetted az egész életemet. Én szívtam, Ana és az Anyám, azért mert te túl gyáva voltál, hogy bármiért is elvidd a balhét. Vagy felelősséget vállalj.És akkor most felbukkansz lopással, amit kinek? Nekem kellett megoldani. Komolyan nem vagyok kíváncsi rá mi lesz a következő és nem szeretném végig nézni, ahogy mindenemet elveszed, mert nem vállalod a következményeket. Persze amúgyis segítettem volna neked, de jó lenne ha egyszer nem helyetted kéne megoldani.
-Taylor tényleg sajnálom. Nem akartam egyikőtöknek se rosszat. Soha! És ami azt illeti nagyon köszönöm neked, hogy segítettél. És azt még elmondod, hogy intézted el Nicket?
-Mi? Én nem! Jó csak egy kicsit orrba vágtam, engem nem fog feladni az apjának, és azt már nem mondhatja, hogy te verted meg !- mosolyodott el a lány, majd Matt megölelte.
-Hogy vagy Rómeo?-ült le Ana, a kanpén egyedül ücsörgő Brian mellé.
-Már nem igazán tudom.
-Hú, fincsi a szagod!- fintorgott a lány ahogy megcsapta a tömény pia szag.
-Tudooood- karolta át a lányt –várj én sem tudom! A csajom …. a csajom egy ri*anc!
-Na jó tudod mit? Gyere velem!-felhúzta a kanpéról és elkezdte az emelet felé támogatni.
-Te most rám hajtasz?- vigyorgott a szőke lányra, aki fejét rázva nevetve kísérte fel egy szobáig.
-Itt pihenhetsz egy kicsit, oké?- lefektette az ágyra
-Feküdj le mellém!- húzta a fiú, de Ana nem engedett neki. Sokáig nem is kellett erőlködnie, a fiú 10 perc alatt el is aludt. Visszament a többiekhez, ahol Matt, Taylor és Zack a kanapén ülve figyelték ahogy Rev egy baseball ütővel ugrálva táncol a nappali közepén.
-Hát vele mi van?- kérdezte mire testvére vigyorogva mutatta az üres whiskys üveget. –Már értem!- mosolyodott el ő is, de mielőtt leülhetett volna Rev elkapta.
-Hé te jófej vagy! Hülye mint én! Gyere!- kezdte el kirángatni a lányt a ház elé.
-Úristen, jobb ha megyünk mi is!- nevetett Zacky és mentek utánuk.
-Na figyelj! Így kell!- mondta Jimmy és elkezdett hadonászni az ütővel. –Hozz valamit, amit üthetek!- nevetett mint egy őrült és nézett Anara. A lány berohant a házba aztán hozott egy régi magnót.
-Figyelj Jimmy dobom!- mondta és elhajította a magnót, Jimmy viszont nem mert beleütni.
-Most komolyan?-kérdezte- Nem hittem hogy szabad, bas*zus!- nevette el magát.
-Na majd én, add ide azt az ütőt!- kapta ki Taylor a kezéből a baseball ütőt és meg kérte hogy dobja fel neki a magnót. Bele is ütött egyet, mire mindenki felordított.
-Már tényleg nem vagy normális!- ordított Jimmy, aztán hogy Taylor visszaadta neki az ütőt, ő is elkezdte püfölni a magnót.

2 megjegyzés :

  1. Helló!
    Bocs, hogy csak most, de azért írok egy komit XD.
    Most már teljesen megértettem Taylor viselkedését, hisz a helyében én is haragudtam volna arra, aki tönkre tette majdnem az egész életemet. Viszont örülök, hogy megoldották :)
    Jimmy egy őrült, és ezt imádom benne :D Ahogy Taylor sem a legnormálisabb ember a világon. Persze csak pozitív értelemben :D
    GYORS FOLYTATÁST!

    VálaszTörlés
  2. Szia, semmi gond :) Már fent is van a folytatás, és hát igen Jimmy őrült!
    Igen Taylor így már egész érthető, de azért még nem oldották meg, inkább csak tisztázták a dolgokat, de Matt igen rajta van, hogy jó kapcsolatuk legyen!
    Nagyon köszi hogy írtál:) Remélem az új rész is tetszeni fog!

    VálaszTörlés